Тиждень зарубіжної літератури
З 29 січня до 2 лютого в нашому ліцеї проводився Тиждень зарубіжної літератури «Ми – нація, яка читає, ми – непереможні!» під девізом: «Час читати і перемагати!».
У понеділок до уваги учнів була представлена презентація «Книги-ювіляри 2024», а також промоакція «Подаруємо зарубіжним письменникам вишиванки, бо у їхніх серцях палав вогонь любові до України» (7, 9Б класи).
У вівторок учні 10 класу стали учасниками ток-шоу «Я так думаю», який провела учитель Лавренюк Н.А. Аналізуючи твір Стендаля «Червоне і чорне», учні прийшли до висновку: «Шукати у книгах мудрості потрібно уважно, тоді лише знайдеш велику користь для душі». Найбільш аргументовані позиції були у Обложок Софії та Безреброї Анастасії.
У 5 класі вчитель Костівська І.П. підготувала та провела літературну вікторину "Чарівний світ казки". Діти були активними учасниками заходу. Вони із задоволенням виконували завдання вікторини: відгадували за фрагментами-ілюстраціями про який твір ведеться мова, хто є героями цього твору, добирали слова-асоціації . Юні художники Хуторянсь- кий Д., Олійник Е., Астахова В., Саранюк В., Гаврилюк М. намалювали ілюстрації до прочитаних творів. За допомогою цієї вікторини учні виявили свою кмітливість та знання.
В середу конкурс творчих проєктів "Сторінками прочитаних книг" проведено в 11 класі. Стецюк Андрій, Костишев Артем, Музика Владислав презентували свої роботи, у яких поділилися враженнями від прочитаних творів. За допомогою таких конкурсів розвиваються пізнавальні інтереси, читацькі смаки, виховується любов до читання.
Учні 9 А класу під керівництвом учителя розвивали свої творчі здібності, складаючи акроніми. Найбільш вдалими були роботи Куби Вероніки та Півторак Софії. Така форма роботи спонукала узагальнювати свої знання, добирати точні визначення, найбільш влучні характеристики персонажів.
Учні 7 класу з великим ентузіазмом взяли участь у квесті за вивченим твором «Маленька книжка про любов» У.Старка. Найкраще і найшвидше справилися Семінченко Матвій, Федоренко Тетяна, Яковенко Ірина. Також семикласники спробували римувати на тему: «Поезія заради миру», наслідуючи відомих поетів.
У четвер любителям зарубіжної літератури було рекомендовано взяти участь в ХХ інтернет-олімпіаді «На Урок» (Зима 2024). А ще діти писали листи підтримки для захисників, виготовляли обереги.
У п’ятницю учні 6 класу взяли участь у фоточеленджі «Книги дарують світло». Свої улюблені твори зарубіжної літератури представляли Григоренко Дмитро, Чуднівець Наталія, Сливанчук Ярослав, Рябенко Єва, Семченко Яна. Восьмикласники змагалися в мистецтві декламування сонетів на тему: «Ми у світі кохання помножимо, а для цього війну переможемо!». Переможцями визнано Костан Анастасію та Дзьому Світлану. Учням, які були активними учасниками заходів Тижня зарубіжної літератури, присвоєно «звання» українського війська читачів: «Титани читання», «Бойові бджоли», «Ловці мрій», «Синьо-жовті віртуози».
Тема і девіз Тижня відповідають подіям, які відбуваються у нашій країні. Всі проведені заходи сприяли виявленню талановитих читачів, розвитку читацьких інтересів та національно-патріотичному вихованню.
З 29 січня до 2 лютого в нашому ліцеї проводився Тиждень зарубіжної літератури «Ми – нація, яка читає, ми – непереможні!» під девізом: «Час читати і перемагати!».
У понеділок до уваги учнів була представлена презентація «Книги-ювіляри 2024», а також промоакція «Подаруємо зарубіжним письменникам вишиванки, бо у їхніх серцях палав вогонь любові до України» (7, 9Б класи).
У вівторок учні 10 класу стали учасниками ток-шоу «Я так думаю», який провела учитель Лавренюк Н.А. Аналізуючи твір Стендаля «Червоне і чорне», учні прийшли до висновку: «Шукати у книгах мудрості потрібно уважно, тоді лише знайдеш велику користь для душі». Найбільш аргументовані позиції були у Обложок Софії та Безреброї Анастасії.
У 5 класі вчитель Костівська І.П. підготувала та провела літературну вікторину "Чарівний світ казки". Діти були активними учасниками заходу. Вони із задоволенням виконували завдання вікторини: відгадували за фрагментами-ілюстраціями про який твір ведеться мова, хто є героями цього твору, добирали слова-асоціації . Юні художники Хуторянсь- кий Д., Олійник Е., Астахова В., Саранюк В., Гаврилюк М. намалювали ілюстрації до прочитаних творів. За допомогою цієї вікторини учні виявили свою кмітливість та знання.
В середу конкурс творчих проєктів "Сторінками прочитаних книг" проведено в 11 класі. Стецюк Андрій, Костишев Артем, Музика Владислав презентували свої роботи, у яких поділилися враженнями від прочитаних творів. За допомогою таких конкурсів розвиваються пізнавальні інтереси, читацькі смаки, виховується любов до читання.
Учні 9 А класу під керівництвом учителя розвивали свої творчі здібності, складаючи акроніми. Найбільш вдалими були роботи Куби Вероніки та Півторак Софії. Така форма роботи спонукала узагальнювати свої знання, добирати точні визначення, найбільш влучні характеристики персонажів.
Учні 7 класу з великим ентузіазмом взяли участь у квесті за вивченим твором «Маленька книжка про любов» У.Старка. Найкраще і найшвидше справилися Семінченко Матвій, Федоренко Тетяна, Яковенко Ірина. Також семикласники спробували римувати на тему: «Поезія заради миру», наслідуючи відомих поетів.
У четвер любителям зарубіжної літератури було рекомендовано взяти участь в ХХ інтернет-олімпіаді «На Урок» (Зима 2024). А ще діти писали листи підтримки для захисників, виготовляли обереги.
У п’ятницю учні 6 класу взяли участь у фоточеленджі «Книги дарують світло». Свої улюблені твори зарубіжної літератури представляли Григоренко Дмитро, Чуднівець Наталія, Сливанчук Ярослав, Рябенко Єва, Семченко Яна. Восьмикласники змагалися в мистецтві декламування сонетів на тему: «Ми у світі кохання помножимо, а для цього війну переможемо!». Переможцями визнано Костан Анастасію та Дзьому Світлану. Учням, які були активними учасниками заходів Тижня зарубіжної літератури, присвоєно «звання» українського війська читачів: «Титани читання», «Бойові бджоли», «Ловці мрій», «Синьо-жовті віртуози».
Тема і девіз Тижня відповідають подіям, які відбуваються у нашій країні. Всі проведені заходи сприяли виявленню талановитих читачів, розвитку читацьких інтересів та національно-патріотичному вихованню.