Як уникнути помилок, працюючи з учнями початкової школи над виконанням домашніх завдань?
Дата: 14.03.2024 12:24
Кількість переглядів: 39
Як уникнути помилок, працюючи з учнями початкової школи над виконанням домашніх завдань?
- Виховувати звичку виконувати домашнi завдання систематично.
- Починати виконувати завдання можна вже через 1,5 – 2 години пiсля шкiльних занять. Оптимальний час — з 15.00 до 17.00.
- Привчати дитину сiдати до роботи без нагадувань.
- Навчити дитину користуватися годинником. Показати, як за годинником робити перерви (10 – 15 хв) для активного вiдпочинку i знову сiдати до роботи. Усе це дитина має виконувати незалежно вiд того, можете ви їй придiлити увагу чи нi.
- Навчити дитину спочатку складати орiєнтовний план майбутнiх дiй, радитися з вами та обговорювати, як виконати завдання, а потiм самостiйно братися до роботи.
- Навчити видiляти головне й другорядне, умiти зосередитись на головному.
- Не забувати нагадувати учневi повторити правила, якi вивчали на уроках.
- Виховувати у дитини самоконтроль, самоаналiз та самооцiнювання. Найпростiший спосiб — порiвняння сьогоднiшнього рiвня виконання з учорашнiм. Акцентувати увагу навiть на незначних перемогах, щоб дитина помiчала їх і намагалася досягати бiльших результатiв.
- Не порiвнювати результати навчання своєї дитини з результатами iнших дiтей, а тiльки з її власними!
- Не забувати вiдзначити стараннiсть дитини. Не створювати “хронiчний дефiцит похвал” через те, що дитина одержує нижчий бал замiсть очiкуваного високого.
- На початку навчального року корисно контролювати, як дитина виконує домашнi завдання. Перевіряти, чи правильно вона зрозумiла пройдений матерiал. У І семестрi краще це робити щовечора, а у ІІ — контроль можна зменшити до 2 – 3 разiв на тиждень.
- Перевiряти — не значить “робити замiсть”: нiколи не пiдказуйте дитинi готових рiшень.