A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Бузівський ліцей
Жашківської міської ради

ПАМ'ЯТКА ДЛЯ БАТЬКІВ ПІД ЧАС ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ

Дата: 28.08.2023 16:50
Кількість переглядів: 52

ПАМ'ЯТКА ДЛЯ БАТЬКІВ ПІД ЧАС ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ

1. Разом з дитиною складіть розпорядок дня, передбачивши перерви для відпочинку, прийому їжі та ігор з урахуванням особливостей і бажань.

2. Потенційні небезпеки: врахуйте основні проблеми, які виникають під час дистанційного навчання. Пам'ятайте, що будь-який вид навчання – вдома чи в закладі освіти- може бути ефективним. Головне – САМООРГАНІЗАЦІЯ.

3. Врахуйте рівні організованості дитини. Психологи виділяють чотири: 

  • перший – дитина виконує завдання лише з батьками;

  • другий – самостійно виконує частину або все завдання, але потребує батьківського контролю;

  • третій – дитина складає план роботи й виконує все домашнє завдання;

  • четвертий – дитина не тільки робить завдання, а ще й самостійно вивчає 

4. Врахуйте біологічні ритми та працездатність: час активності людини та працездатність змінюються з огляду на її біологічний тип. «Жайворонки» активніші і продуктивніші вранці. «Сови» - у вечірні години. «Голуби» - не прив'язані до часу доби та біологічного годинника. Для них основну роль відіграє не час, коли лягти спати, а регулярність – звичка лягати в той самий час. Вона забезпечує якісний відпочинок і денну активність. ВІК І ГРАФІК НАВЧАННЯ

У середній школі підліткам фізично складно запам'ятовувати великий обсяг інформації. Через фізіологічні та гормональні зміни вони можуть бути розсіяними, швидко втомлюватися. Слід уникати перевтомлення.

У старшій школі має сформуватися самоконтроль. Завдання батьків – стежити, щоб дитина відпочивала і змінювала види діяльності.

Наприклад, 40хв. пасивно відпочивала, а потім виконувала будь-яку фізичну вправу. Режим привчає організм до певного робочого циклу. Дитина, яка працює за ним, ефективніше засвоює матеріал, а сам процес навчання для неї комфортніший та ефективніший.

 

До вашої уваги – результат спільної роботи всіх членів педагогічного колективу:

Вчителям –предметникам:

-          Ознайомитися із законодавством України, нормативно-правовими і розпорядчими документами державного та регіонального рівнів щодо організації дистанційного навчання  в закладах загальної середньої освіти під  час воєнного стану.

-          Чітко дотримуватись розкладу занять, дзвінків, календарного планування (згідно з Освітньою програмою закладу) під час освітнього процесу на дистанційному навчанні.

-          Обговорити з учнями алгоритм роботи на шкільній захищеній платформі Google Workspace.

-          Користуючись академічною свободою, самостійно обирати форми, методи і засоби дистанційного навчання, визначати форми роботи, враховуючи вікові особливості учнів, використовуючи та постійно вдосконалюючи власні навички роботи  в онлайн режимі.

-          При організації дистанційного навчання постійно забезпечувати своєчасний зворотній зв’язок з учнем, що є важливим фактором засвоєння знань.

-          Оцінювання здійснювати за видами оцінювання, визначеними навчальними програмами, відповідно до критеріїв , затверджених МОН України.

-          Облік навчальних занять і результатів навчання учнів під час дистанційного навчання здійснюється відповідно до законодавства в класному електронному журналі («Єдина школа»)

-          Врахувати, що не менше ніж 30% віддаленого формату навчання має відбуватися синхронно; решту тем можна розглянути в асинхронному режимі.

-          При роботі в асинхронному режимі зобов’язати учнів самостійно виконати завдання, надані в гугл класі,  відповідно до інструкції  вчителя.

-          Переглянути , які теми можливо об’єднати, інтегрувати з темами інших предметів, віддати на самостійне опрацювання учням, а які -- розглянути лише синхронно, врахувати резервні години, передбачені кожною навчальною програмою.

-          Постійно проводити моніторинги, які дозволять з’ясувати, які теми засвоєні на належному рівні, а які потребують доопрацювання.

-          Максимально активізувати наявність «відкритих вікон» на онлайн уроках, узгоджуючи технічну підтримку здобувачів освіти з їхніми батьками.

-          Вимагати від учнів дотримання єдиних вимог надсилання письмових робіт: прикріпити роботу до завдання в гугл класі і натиснути «здати».

-          Для зменшення ризиків необ’єктивного оцінювання налаштовується опція проходження тесту один раз та обмежується час на виконання завдання; після виставлення оцінок надається учням можливість покращити результат протягом тижня, а також встановлюються єдині вимоги щодо  терміну здачі письмових робіт учнями: домашні завдання – 1 тиждень, самостійні та контрольні роботи у вигляді тестових завдань (проведені на уроці) – 2 дні

-          Обов’язково дотримуватись санітарних норм щодо виконання класного та домашнього завдань, обмежень перебування перед монітором під час занять. Дотримуватись принципу здоров’язбереження.

Класним  керівникам:

-          Перед початком дистанційного навчання провести онлайн-зустріч з учнями та їхніми батьками, обговорити, які саме умови мають створити батьки, щоб дитина могла навчатися вдома; форми співпраці; скоординувати роботу всіх у зручному форматі.

-          Провести моніторинг забезпеченості учнів необхідним для дистанційного навчання обладнанням.

-          До початку дистанційного навчання надати розклад дзвінків та занять.

-          Ознайомити батьків та учнів з матеріалами та рекомендаціями щодо роботи на шкільній платформі  Google Workspace, інших навчальних ресурсах. Визначити години спільної роботи вчителів та учнів в дистанційному режимі та години, до яких можна учням та батькам отримати консультацію вчителя.

-          Довести до відома батьків вимогу виконання ними  обов’язків щодо здобуття дитиною освіти, зокрема необхідність  її регулярної участі в освітньому процесі, попередивши, що відсутність їхньої дитини на онлайн-уроках протягом 10 днів без поважної причини є сигналом для класного керівника та адміністрації школи для звернення в службу в справах дітей. 

-          Провести необхідні інструктажі з учнями про дотримання правил безпеки під час перебування на дистанційній формі навчання.

-          Постійно регулювати процес навчання дітей класу та підводити підсумок роботи в кінці тижня з визначенням проблем, які потребують негайного вирішення.

-          Скласти гнучкий графік онлайн-консультацій та зустрічей з батьками.

·         Кожному учаснику освітнього процесу неухильно дотримуватись єдиних правил організації дистанційного процесу.

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень